Denna vecka har vi blivit med dubbelvagn det bidde en Brio Duette i svart matt tyg. Vi test körde jag och lillsyrran som oxå väntar smått igen. Den har fullt ligg läge så det blir softlift och polly får sitta med kudde bakom.  Jag älskar ju mina vintage vagnar men kom till slutsatsen att Polly behöver kunna sova i vagnen ibland. Vi har köpt en syskonsits till den fina gamla Emmaljungan men det blir ju lite dumt om hon somnar där. Nej det får bli Brion de dagar vi e ute och busar hela dagarna. Det finns dock en risk att jag fastnar i de små platserna som är till för barnvagnar i London bussarna men jag tar den risken ;)



Emmaljungan kommer ha syskonsits



Sverige liggvagnen den har gjort sitt hjulen är så dåliga.


Emmaljungans sittdel får funka senare med ståbräda


Lilla Silvercross-sulkyn kommer att användas för bara ett barn

 

 

Brio Duette men vi har köp en svart matt tyg.

 

 

 

 

 

4 kommentarer

Sofie

13 Oct 2010 21:00

Du har verkligen en massa fina vagnar. De va ju himmla korkat av mig att skaffa barn sammtidigt som dig, annars hade de ju gått vidare till lillsyrran;)

mamma

20 Oct 2010 17:27

OOOOO!!!!! vad jag är stolt över dej min stora dotter. kram

lina

30 Oct 2010 14:28

Hej! Jag vet inte om jag skriver på rätt ställe. Är jättedålig på det här med bloggar. Jag är så glad över att äntligen har hittat dig!! För tre år sedan såg jag den sötase hätta på Uni i Malmö som du sytt men eftersom jag tyckte att min pojke blev lite för gullig i en hätta köpte jag aldrig någon. Nu har jag en liten flicka och tänkte att nu jäklar ska här köpas hättor ;) men så hittade jag dig ingenstans. Ok jag är inget bra på att googla men jag försökte allt. Mailade UNI förra veckan och de svarade att dina hättor finns där men tyvärr inte i deras webbshop. Jag bor i Göteborg... Kommer det snart en hemsida där jag har möjlighet att beställa saker från dig? Tycker att du gör helt underbara saker!

Oj detta inlägg blev långt vilket nog inte är tanken med blogginlägg...

vänligen

Carolina

viki

31 Oct 2010 15:31

Hej Carolina. www.vikipetersson.com är min webshop. Man får lämna hur långa inlägg man vill :)

Är det vinter hätta du villa ha?

Mejla mig på [email protected] så kan vi tjöta mer där och fixa en hätta som passar lill tjejen.

Viki

Kommentera

Publiceras ej