Det blev inget bloggande förra måndagen. Kom hem från Sverige på söndagsnatten och hade inget ork på flera dagar.
Nu börjar jag närma mig att Stockholmsbutikernas kartong är full med saker. Jag kommer att skicka på torsdag så jag hinner jobba idag måndag och även på onsdag.
Jag hade egentligen tänkt mig att ta ledigt i eftermiddag när vi har nanny och gå ner till Camden och köpa lite höst kläder i seconhandbutikerna. Jag är ju i vecka 24 nu och börjar bli riktigt stor, magen är inte liksom inte så fin i tajtare kläder som jag kunde ha med Polly. Det kan ju vara för att vi ska få en pojk denna gången (vi har tjuvkikat) eller så är jag helt enkelt fetare denna gången. Inte jätte kul men som en kompis sa till mig när jag var gravid förra gången. - Att få barn är en uppoffran på kroppen men definitivt värt det och så sant e det.
Jag kanske dock ska erkänna att jag har lite av extra kärlek för salmiakki Finsk salmiak som jag köper i Scandium butiken på Marleybone highstreet så jag är inte en av de duktiga gravida som dricker smothis och tar en morot istället. Nej jag mölar i mig Salmiakki okej inte mölar men en och annan slinker ner. :)

Luvor 199:-

 

 

Fleeceoveraller

 

 

 

 

 

 

Hjälm stretchmössor och luvor med skärm 199:-

 

 

Overall fleecefodrad 699:-

Foton: Viki Petersson copyright 2010

Kommentera

Publiceras ej