Nu blev det lite tokigt med detta inlägg. Glömde liksom lägga ut det i lördags. Gravid snurr kallas det :)

Vi började staden besöket på lolas cupcakes på Selfridges. Så goda små muffins i massa smaker, men framförallt har de fantastiskt gott decaff kaffe. I England dricker man inte vanligt kaffe när man är gravid och för att behålla freden hemma följer jag detta...oftast :) Jag har köpt med mig bönor hem men är man på stan och strosar är det ett måste att ta sig till Selfridges istället för att dricka blaska någon annanstans. Kolla in hur söta dom är de små gottiga.


Jag fick efter strosande med kompisen och lunch lite dåligt samvete eftersom fredagar är utflyktsdag för oss och det blev lite trist för P. Så jag lämnade sällskapet och jag och P köpte varm majs som hon åt med sked i vagnen och strosade ner till Hamleys, den stora leksaksaffären. Dom har en tjej våning som är fylld med saker i rosa , herregud va galet och det får mig att bli förbannad och illamående. Tjej ska gilla rosa och tjejiga saker halsband, dockor och massor med hello kitty och på kill avdelningen ja där e det killiga saker. URK på dom inte konstigt att killar inte får leka med dockor här. Pappa själv vågar vell inte gå in i rosa dimman och kolla på docka.
Nu blev jag ju lycklig i själen när polly fastnade på avdelningen med tåg. Där var i över en timme, vi tog kisse paus och körde tåg igen. Jag själv var en tjej som älskade tåg. Så här ska köpas BRIO tågbana jag har redan börjat leta på e-bay.

1 kommentarer

Emelie i Resele

28 Jan 2011 09:49

Vad kul med mys på stan! Vi har här hemma också en som gillar tåg (iofs en pojke). Har köpt Brio delar på Tradera till honom, han har fått ärva tågbana från när jag var liten och han har också fått av släktingar i present. Så kul, miljövänlig och kreativ leksak. Dessutom kommer Pollys barn i sin tur att kunna leka med dessa grejor i och med att de är så hållbara. Det är miljövänligt det!!



Kram

Kommentera

Publiceras ej