oj oj va vi varit krassliga hela gänget hela veckan. Det började med Pappi som låg förra veckan med feber, konstigt ont i halsen och ont i huvudet. Bo blev sjuk på Lördagen den lilla gosingen och va rosslig han varit och snuvig och febrig. Sen var det min tur inte så mycket snytande mer konstig i halsen ingen aptit och hängig. Jag ville gråta precis som Bo men det är ju som ni vet bara att ta sig i kragen. Självklart slapp inte Polly hon fick hög hög feber i 24 timmar och sen verkar hon helt okej. Vi alla har haft olika dock lite same same symptom. Det mest gemensamma är nog att man mått så otroligt dåligt och inte kan äta. Bo har även vägrat välling och gör än så jag har fått amma mer. Det jobbiga med det är ju att jag har ingen aning om hur mycket han får i sig. Jag oroa, jag gör ju alltid det och jag pussar och sitter och vakar. Vi sov i natt i 4timmars intervaller jag och Bo annars har vi mest varit vakna i 3 dygn.


Jag somnade i soffan. Man kan ju göra det med en nästan 3 årig tv älskande unge. Jag knör in henne i ett hörn och lägger mina armar över henne så om hon rör sig så vaknar jag. När Bosse vaknade kom Pappi ner med honom och kameran. Sen var det bara att piggna till och vara lekmamman igen och pappi återgick till arbetet.

Baby Panki( pannkakor) har det beställts 3 dagar i rad.

Busungen.

Vi har gjort mycket pyssel i veckan. Hunden som Polly köpte då hon fick 100kronor förra veckan har målats och målats och målats. Han har varit lila, blå här blir han grön sen var han lite gul, men det gick så där. Nu står han i köket och är röd. Han är nog inte färdig än tror jag så tji fick jag som tänkte, betala 80kronor för en gipshund med små färg byttor och en konstig yvig svans som skall borstas med en liten liten lila plast borste. Men vi har fått valuta i lugn för de 80kronorna då jag kunnat dricka mitt te och le när pyssel tjejen flitigt jobbat på med att måla hund från alla vinklar.

Kommentera

Publiceras ej