Så bra att TotallySwedish köpt in MER för det ser ut på fotot som det är det bästa barnen någonsin druckit.
Ni kanske skymtar en, två, tre gottispåsar i sufletten.           
Vi snålar aldrig i den svenska butiken.
Sen kan jag infoa er om att det tar 45minuter på snabba ben dit och något över en timme hem för då måste jag ju tugga oxå. Så fett bränner jag både till fots och genom tugg.
.

Det blev 2 timmars lek i parken på vägen hem.
.

Och det enda OS-iga vi hittade var maskoten Mandeville. Dom är två maskotar Wenlock och Mandeville och dom har varit Pollys favorit sedan hon såg dom för första gången och jag själv inte hajade vad dom var.
-Oj ja kolla vilken Ailien sa jag den ovetande.
Det finns en hemsida bara för dom (KLICK om du vill.) Det ska finnas 83-st runt om i London. Men jag har än så länge bara funnit appar för att få kartor och jag har ju ingen såndär smartphone...än. Men jag ska nog greja det på något sätt så ska jag och barnen åka på maskot-jakt. Kanske inte hitta alla 83, fast vem vet vi har en hel vecka eller två med en pappi som bara jobbar och ingen nannytid.
.
Foton: Vicki Petersson

Kommentera

Publiceras ej