Attanspattansbananprutt där gick kameran sönder. There war a BANG sa jag till mannen i kamerabutiken. I can see that fick jag till svar och jag nästa började gråta. Min Canon 350D har jag alltid med mig den hänger på sidan av mig eller runt handtaget på vagnen. Utan den är jag som naken. Så nu är jag naken. Vi kontaktar dig inom 10-dagar för ett prisförslag och OM vi kan laga den... okej pep jag och insåg att Sverige-resan blir utan min älskling hängandes slående mot höften. Den har faktiskt varit kass ett tag. Skärpan har inte varit som den brukar och sen var det ju detta BANG då Bosse fick tag i bandet och den for i golvet. Korkade jag och väldigt oansvarigt då han kunde fått den på foten och oj va det hade kunnat gå illa.

Igår test fotade jag och nära bilder var okej men inte de lite längre ifrån.
Idag när jag grejade med kameran ville den inte alls och klickade inte ens.

JO visst! jag skulle vilja uppgradera men det kostar och jag tänkte att jag inte var redo för det just än. Om 10 dagar får vi se/höra vad de säger. tills dess får ni efter detta inlägg hålla tillgodo med bilder från lill-kameran en Canon SD780 is som jag egentligen köpte på e-bay till Polly för en otroligt billig slant. Den är fin fin men går ju inte att jämföra med älsklingen förståss.
Hoppas inte dessa 2 är mina sista bilder med 350.in

Foto: Vicki Peterson

1 kommentarer

Mikaela de Ville

27 Jun 2012 21:25

Men blä vad trist. Hoppas de kan fixa den utan att det kostar skjortan.

Kommentera

Publiceras ej