Idag får ni denna bilden. För det är så jag känner mig, som prinsessan under vattnenytan.
Ett Polly mästerverk.
.
Det känns som om jag behöver luft.
Andas in andas ut.
.
Vi letar boende i Göteborg vi har ju en plan. Jag letar, skrollar, klicka och tittar, suckar och tänker: det var vell självaste... Jag trivs så här i denna lägenheten jag vill ta med mig denna lägenheten och känslan jag har när jag är här. Den vill inte att vi flyttar jag känner det den håller hårt om mig. Men man kan ju inte ta med sig en lägenhet jag vet det. Jag bearbetar min sorg och min saknad redan nu innan.
Gör inte så säger kärleken.....varför gör du alltid så säger kärleken och han suckar och lämnar rummet.
.
Denna min kärleks-lägenhet den är hans, han filmproducenten i Amerika. Jag tror han längtar hit han med. För han kommer tillbaka, det har grannen sagt. Men kan han älska som jag? Nej jag tror inte det. Det är nog helt omöjligt.  Fast visst säger man alltid så om kärleken när man förlorar den. INGEN någonsin kommer älska som jag.  Men sen är det som man fått en bonk i pannan när man ser vigsel annonsen i tidningen.
Och så kommer den lilla tanken jaja vi får vell se hur länge det där håller. ;)
.
Den dagen då jag är rik som ett troll då kommer jag att köpa denna lägenhet.
Bara så där, Cash!!
.
Tills dess mina vänner har vi en plan....jo det har vi faktiskt och den börjar så här.
1. Hitta boende i Göteborg minst 4 sovrum, inga spotlights, ljust och i ett säkert område.

Kommentera

Publiceras ej