Foton: Vicki Petersson
Det har verkligen varit sjukstuga i veckan och fyttiprutten Bosses förkylning verkar startat om igen. 
Jag är på bena sedan i torsdags, men uj va det tar på kroppen och det är som geggamoja i huvudet.  
Tröttast i världen lyckades jag ta mig ner till Schenker, med två kartonger till Unisarna i Onsdags.
17 st kepsar i varje storlek till Stockholm och 17 till Linköping, lite klänningar och två fina jackor och underbara ofodrade hjälmössor i storlek mini till ca 1år, är lite av vad som kommer.
Måste erkänna att jag lite packade det jag hade just nu, ofta sparar jag ju om det inte finns flera storlekar av ex jackor men nu denna gången var jag lite för trött för att tänka.
Stockholm fick dessa fin fina två jackor sydda i jeans bomull jag loppat. Den ljusröda st: 92-98 med stora knappar från typ 60-talet och den svarta st 86-92 med klädda knappar. Jag borde ju använda min kläknappmaskin mer. Det är ju så fantastiskt med klädda knappar. 
Nu som ni kanske har läst kommer det bli lite nytt med Uni butikerna. Stockholm kommer satsa på bara en butik, och det på butiken på Odengatan och Linköping kommer byta namn till Lilla Bazar och gå ur samarbetet med Uni, men fortfarande sälja deras märke, med namnbytet flyttar även Linköpingsbutiken till en större lokal. 
Mina kläder kommer att finnas kvar i båda butikerna. Kanske kanske är det bättre för mig och för er som gillar mina saker, att i Stockholm kommer mina saker vara samlade i en butik. Jag jobbar i varje fall på som vanligt och jag ska gå ut och fiska efter en butik som vill sälja mina kläder i Göteborg nu i veckan och gärna i en stad till. Har du som kund något förslag, så tar jag tacksamt emot det. 
Vad gäller kartongerna så borde dom landa i morgon måndag, men sen är det upp till butikerna när de hämtar kartongen och när den blir uppackad. Dom brukar vara snabbisar och jag kan tänka mig att de är sugna på att packa upp kepsar och mössor åt er kunder eftersom våren äntligen är här.
Jag tror att vad gäller Stockholm så kommer mina kläder att stanna på butiken på Odengatan denna gången men ring Uni om ni fundilerar, så blir ni inte besvikna.
Nummer ser ni nedan. 
Puss på er alla underbara, nu ska jag sy skjortor till hen, fast ändå lite mer åt pojkhållet :) 
En något längre skjortor, med snygg form nertill, med kort ärm och med snedslå i halsringningen.
Den är en snygging!
Bild kommer sen :) 
.
Här säljs mina kläder:
...................................................
...................................................
Uni Barn Linköping
Storgatan 50
582 23 Linköping

Telefon: 013-12 10 40
Email: [email protected]
.
Öppettider
Tisdag-Fredag 11-18
Lördagar 11-15
...................................................
Uni Barn
Åsögatan 130
116 24 Stockholm

Telefon: 08-644 14 51
Email: [email protected]

Öppettider
Vardagar 11-18
Lördagar 11-16
...................................................
Uni Barn
Odengatan 102
113 22 Stockholm

Telefon: 08-33 21 43
Email: [email protected]

Öppettider
Vardagar 11-18
Lördagar 11-16
...................................................
 
 

Kommentera

Publiceras ej