I Morse fick jag finaste brevet från lillan. 
Hon är ju såååå duktig, och har så stort, fint, ljuvligt hjärta.
Jäklar vilken lyllos jag är, som har fått två gosiga ungar. 
Under förmiddagen, smet jag och Bosse och loppade sandaler till honom på stora Majorna loppisen.
Vi skyndade hem för att hämta Polly och plocka blommor, fast vi hittade inga i skogen.
Och av någon konstig anledning leder ju alla vägar till lekplatsen, där va vi ett bra tag ;)
Tur va att vi hittade blommor på stora gräsplätten sen som dög, de va minsann lite kräsna de små. 
Jag hade inte med kameran, men tog finaste bilderna med telefonen. 
.
 Lagom till middagen rotade jag fram och satte upp soltältet och de skrattade hela vägen ner i magen av lycka, och åt upp allt som låg på talriken utan tjat. Det blev rabarberpaj av egna rabarber till efterrätt.
När de somnade, lite för sent, kom jag på, ATTANS vi glömde ju att dansa. Men den som spar han har.
I morgon blir det dans dans till musik på högsta volym :)
Foton: Vicki Petersson
.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej