Fredags kväll och jag sitter och väntar på att Polly ska somna och jag ska smita ut med hunden innan jag ska springa på bio, mannen sover han jobbar konstiga tider just nu. Kings Speach ska vi se och jag ser så fram emot att se den trots att jag är super trött, tjock och har ont i fötterna. Vecka 38+3 idag så hej och hå jag känner att det är okej att vara tröttis.

Jag har sytt lite kläder till lill pojken i går så han har nåt nytt att åka hem i annas måste jag säga att det är lycka att jag inte klär Polly i så flickiga kläder för nästan allt funkar till bägge. Ja ja i alla fall enligt oss :) Jag har nu sytt st 50, de säger att han verkar ligga i normal kurva så 50 borde funka. Polly var ju st 44 hon var som en liten fågelunge och vände dåligt i viktkurvan. Jag tar med någon jammis i st 44 ifall ifall.









Foton: Viki Petersson copyright 2011

2 kommentarer

sofie

16 Jan 2011 12:40

finfina kläder, så gå å föd barn nu;)

Emelie i Resele

18 Jan 2011 10:22

Åh vilka fina!! Älskar mössan. Härligt att se att allt är bra med dig. Här ligger bebisen kvar där den ska (vecka 33+3 idag)men gårdagens besök på Spec. MVC avslöjade en löjligt liten och dåligt stängd tapp så vi får väl se hur länge till vi hinner. Ska kika ikring lite på dina kläder nu. Många kramar till dig, lillen och nyblivna två-åringen

Kommentera

Publiceras ej