Tog med P till tyg-avdelningen på John Lewis idag.
Tanken var att låta henne välja tyg till en klänning.
Hon vägrar ju ofta att ha på något annat än leggings och tröja och vi krigar varje dag vid kläpådax.
.
Jag visar henne bomullstygerna, säkert 60-packar underbart mösnstrade tyger.
Finns det något tyg här du skulle vilja att mamma syr dig en klänning säger jag frågande
Hon drar händerna över tygerna med minen jag e stora tjejen och ut kommer snorrpigt.
-Don't thet have white.
Jag gav upp och vi skulle precis gå då hon skriker.
-Där mamma I want. 
-Ooookej!!!?
-Two meter cupcake fabric please!!
Två meter tänker ni det e ju en del.
Men det krävs vell att man gör en bakelse-klänning av det här tyget!
.
.
 

1 kommentarer

Mikaela de Ville

24 Aug 2012 23:10

Lustigt. I ett litet paket i min garderob ligger en scarf med cupcakes till en annan liten sockerstinn loppa! :)

Svar: Dessa gottetjejer. :)
Vicki

Kommentera

Publiceras ej