Hej!
Tiden räcker inte just nu så jag fick lägga bloggen på göra sen listan.  
 
Vi har varit sjukskrivna eller Bo har varit sjukskriven då han ramlade med en plastpinne i munnen och ja hua det gick illa illa. Smärtstillande och ingen hård föda. 
Han är så mycket bättre nu efter en vecka. Munnen läker fort sa de på akuten och det var så sant det. 
Jag kycklingmamman är alltid på barnen och tjatar, spring inte med den, gör inte si gör inte så bla bla bla.
Man kan inte skydda dom från allt sa den unga manliga läkaren när jag var tårar och sen var nästan han i tårar när han sa. Du anar inte vad jag sett och du det går inte att ha skuldkänslor över detta det var ju en olyckshändelse.
Men jag borde flyttat på lekakstältpinnarna när tältet hade rasat samman så känns det och så är det!
 
Med sjukskrivning så ligger jag efter i jobbet. Attans..men jag har nu pratat med min panik i magen och vi har nu kommit överens om att det är som det är och får bli som det blir.
Gå nu inte och tro att jag legat på latsidan! 
Nej då!  jag har allt jobbat på och jobbar lååånga dagar till Onsdag denna veckan, då stänger jag kartongerna till Uni Sth och Linköping och skickar express. I morgon tar jag även och klickar öppet på webshopen. Det må vara lite mycket nu vänner men va bra det kommer att bli :)
 
Foto: Vicki Petersson.
Bo med sitt sovgäng. Barbapappa, Mauu, Teddy och Pollys Teddy under huvudet.
.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej