Det är stressigt, jag vet att jag har sagt det innan.
Idag packar jag varor.
Jag har nu fått avtal med DHL och hoppas hinna skicka med dom i em.
 
Webshoppen är öppen igen!! Tjohoo!!
Jag laddar på lite då och då, hann inte få in så mycket kläder igår hoppas hinna det idag.
Ni får kika in och klaga om det finns tokigheter.
 
Ikväll skulle jag vilja lägga mig innan 02 men vi får se.
Visst är det skönt att vara uppe på nattem, i det tysta.
Men att man sen måste masa sig upp på morgonen och det är inte riktigt lika kul.
 
Nu finns det en VIKI FB-sida med. 
Ni som inte gilla gör det, så hänger vi där med ihopa. :)
 
Idag är det definitivt inte läge att slicka på en lyktstolpe.
Brrr va kallt. 
Fast det e klart det e ju igentligen aldrig läga att just slicka på en lyktstolpe haha.
 
Kram på er!!
 
.
Foto: Vicki Petersson
 

Kommentera

Publiceras ej