Det har hänt något med Pollys pysslande. Hon har liksom blommat upp och vi vi ler och skriker WOW! och OJ! och MEN så fin!
Vi är ju lite partiska för hon är ju våran lilla stjärna. Jag, pysselmamma jag ler nog lite extra.
Vi gick till butiken för att köp pastellkritor. Riktigt fina, hon fick välja. Jag har aldrig riktigt gillat kletet med just dessa kritor. Jag gillar pennor, rena linjer och petigt ritande. Jag vet inte om det alltid varit så, men jag kommer i håg att i alla skolår så gillade jag det. Jag tänker att hon måste få hitta sina saker som hon gillar att jag inte ska forma henne.  Hon har dock aldrig gillat fingerfärg och jag hoppas att jag inte varit där för mycket och torkat och torkat när hon varit kletig om fingrarna.




En banan och en fågel


I want read bok först och det är klart man ska läsa bruksanvisningen innan man börjar.

Foton: Vicki Petersson

1 kommentarer

Mikaela de Ville

28 Jan 2012 16:10

Gulle, vad fint hon gör!

Kommentera

Publiceras ej