Foto: Vicki Petersson
Inte nog med att jag fick dela ateljen med min gamle sykompanjon idag, sy och snacka minnen och drömmar om sen utan jag/vi fick även när arbetsdagen var slut besök av minsta syrran ink barn. Crazytajm skedde i några timmar. Tänk att fyra så små människor kan stöka ner så mycket, helt otroligt!!
Nu är klockan läggdax för många men möss-nålnings-tid för mig. Jag ler för det har varit en fin dag idag. Imorgon kommer kylan säger de som vet och jag skickar mösorna i slutet av veckan, tycker gott att kylan kunde väntat in mig. Det e jag och herrvinter vi har aldrig riktigt gillat varandra. Anar att vi kommer att vara väldigt osams i år. Barnen första dagis-vinter. Overaller, vantar, mössor och detta -Vi går ut i alla väder snack. Nej nej det finns verkligen dåliga väder även o man har rätt kläder.
.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej