Att man kan bli så trött av att packa upp atelj´e. Jag är helt slut när jag dyker i säng och Bo han vaknar varje natt och kan inte somna om, så han bökar, stökar och gråter i timmar. Stackars lillingen!
När vi kom till Dagis i tisdagen.  Jag i konstiga toffsen, osminkad med leggings till kängorna så det blev ett litet konstigt barabengap mellan sko och byxa. Fröken frågade då ni vet i så där lugn förskolefrökenpedagogiskröst
- Är allt bra annars?
ÖÖÖÖÖÖ!!!  jag kunde då sagt: mitt barn sover inte, min trotsiga 3.5åring vägrar klä på sig, borsta tänder, äta välling sätta på skorna eller sätta sig i vagnen, jag har packat upp typ 150 kartonger, mitt arbetsrum är kaos och internet det sket sig...igen, hunden vägrar gå upp för trappan då han e rädd att halka ner och sover där nere om vi nu inte bär 20 kg hund i famnen till sängen och sen ärligt talat fröken snart e det faktiskt jul och jag vill sy NU!!!!  Nä jag sa inte det utan la huvudet lite på sne och ut kom. 
- Bara fint, fin fint.
.
Vi dokumenterar på väg till dagis varje morgon med Iphonen!
  
  
  
Foton:Vicki Petersson

 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej