Foton: Vicki Petersson
.
Jo jag gillar ju pysselgrejor och det e ju attans tur det när det skall pysslas i ett. Det ju detta med tejpandet. Jag har satt små bitar tejp till barnen på köksbordskanten, men man kan ju bli galen på att jämt  
ska det det fastna och bråka.
Nu köpte jag mig en Scotch tejphållare som man sätter på handet för ett tag sedan och uj vilken bra grej!!
Man fyller den med en bunta tejp, man drar av och ny kommer upp, drar av och ny kommer......
Köp köp säger jag och lägger till att det e nu 109 dagar kvar till julafton :) 
.

2 kommentarer

Sysslingen

11 Sep 2012 08:01

Vilken toppengrej! Då slipper man fästa tejpbitar på bordet så färgen lossnar när man tar loss dom. ;)

Kram

Emelie

20 Sep 2012 13:38

Hej och hallå!
Fiffig tejpgrej det där. Du, håller på att planera en eventuell resa till England nästa sommar. Har tänkt åka tåg. Har du några tips på bra billigt boende samt vad vi bör se, när vi är där. Jag har tidigare besökt London men det vore kul med lite andra ställen också. Det ska inte vara några barn med på resan. God mat, bra boende och trevliga utflyktsidéer via tåg vore tacksamt! Kram

Svar: Hej Emelie.Sorry för sent svar! Jag ska ta och prata med en kompis till mig hon är bra på England och resa omkring sånt så återkommer jag. Hör du inget så fråga igen det e lite rörigt i huvudet emellanåt. Ja du vet hur det e :) Kram
Vicki

Kommentera

Publiceras ej