.
Nu hade jag en plan!  Att lägga upp de bilder från 2012 som betyder mest för mig. Skriva lite till er om mitt 2012 som varit ett fantastiskt år på alla dess vis. Men som även varit ett år med den omtumlande flytten från London, från vår älskade lägenhet, våra fina vänner, barnens nanny som vi älskar så och ja vårt London med allt vad det inneburit. 
Detta var min plan!
.
Igår var det kalajs, lillkalajs här hos oss med bästaste gudmor F,s familj. När de gick vid 01 då stoppade jag USB sladden i datorn för att ladda upp kvällens bilder och förbereda de bilder jag lagt undan för detta inlägg. Vipps, vupps helveters plupps.... något har hänt....det finns inga bilder. 
Backup!!! AHA NI TÄNKER SÅ SMART! Det finns men inte det senaste för jag tänkte göra det sen. 
Pappan säger dom bor där inne någonstans och han säger även och kramar om:  jag får ta en titt på det i slutet i veckan. Han har så mycket jobb just dessa dagarna. Mitt hjärta gör ont. AJ AJ så ont.
.
Mitt i krasch, boom, bang och känslan ledsen där bor killet.
Killet av att inte veta vad som skall hända under kommande år.
Det är lite konstigt, men idag känns annorlunda än igår.
Bästaste F sa under gårdagskvällen.
Så som året slutar så blir 2013.
Vilket fin slut vi hade!
Det var som snipp snapp snut så va sagan slut och så öppnade vi nästa bok och började skriva.
Jag är som galen i nya skrivböcker. I fina svarta pennor och snirklande bokstäver som dansar tätt imot varandra.
.
KÄRA 2013
Kan vi få ett fint år tillsammans och jag skulle vilja se stora förändringar i världen... till det bättre.
Dravligt!!!? Hoppet är det sista som lämnar oss säger dom ju och vet ni jag tänker aldrig sluta hoppas och önska:
 FRED PÅ JORDEN OCH ETT VÄRDIGT LIV FÖR ALLA!
'
Foto: Vicki Petersson
.
 
 
 

1 kommentarer

Fridan

01 Jan 2013 22:08

Men åh vilken fin bild på barnen! 2013 kommer bli så bra så bra!

Svar: Tack tack ja visst kommer det :)
Vicki

Kommentera

Publiceras ej